הרשמה לחדשות ועידכונים

עיצוב רהיטים מקרטון

אני חובב אמנות כבר הרבה מאוד שנים. אני מקפיד להגיע לתערוכות, מוזיאונים, להתעדכן בטרנדים החדשים ובעצם כל דבר החושף אותי ליצירתיות של האמנים השונים. כאשר שמעתי לראשונה מחבר על עיצוב רהיטים מקרטון לא חשבתי שאני אגלה בזה עניין כה רב, אבל התבדיתי.

צורת ביטוי חדשה

"למה שמישהו יעצב רהיטים מקרטון?" שאלתי את גדי שחזר מצרפת. למרות שאני אוהב אמנות הייתה לי ציניות מסוימת. גדי לא התייאש, והסביר לי למה אמנות זו נוצרה. עיצוב רהיטים מקרטון זו בעצם אמירה של אנשים רגילים שאפשר ליצור אמנות מכל דבר בכל מקום, כל עוד קיימת בך התשוקה. בנוסף דבר זה התחיל להתגלגל ולתפוס תאוצה כאשר משפחה צרפתית עשירה החליטה להחרים את חנויות הרהיטים הרגילות. הם רצו לחפש אלטרנטיבה ושמעו על קבוצה קטנה של אמנים שמפתחים "אמנות פרקטית", גם משהו יפה וגם משהו שאפשר להשתמש בו בחיי היום יום.

יש פה אמירה

"יוקר המחיה מתפשט לא רק אצלנו בארץ", המשיך גדי, "זה קיים בכל מקום ובגלל זה אנשים ימשיכו לחפש דרכים ולנצל את חכמת ההמונים". הפעם הייתה זו קבוצה של אמנים שיצרה משהו חדש גם אם היא התכוונה לזה וגם אם לא. עיצוב רהיטים מקרטון זו צורת הביטוי של: "אם החיים נותנים לך לימונים, תעשה מהם לימונדה". מה יכול להיות יותר מופלא מלקחת חלקי קרטון שאתה יכול לזרוק לפח, ולהפוך אותם לדבר יפהפה שיעזור לך ולאחרים.

"בe-gami אפשר לרכוש רהיטים מצוינים מקרטון", אמר לי גדי. כאשר הגעתי ל e-gami הבנתי שמצאתי אהבה חדשה. יש משהו חצוף ונועז לומר שאני משתמש ברהיטים מקרטון, ושאני לא מקבל את הדברים כמובן מאליו.

אחרי אותו ביקור בחברת e-gami פתחתי את תערוכת עיצוב רהיטים מקרטון, אותה אני מקיים על בסיס חודשי. כל חודש אני מכין רהיטים שונים אשר מפתיעים את קהל המבקרים שלי. תערוכות מקרטון הם ללא ספק אחד הדברים הנועזים שעשיתי בחיי.